ၾကယ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ေတာင္ ေၾကြသြားခဲ႔ၿပီလဲ။
ကာတြန္းဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း ဆုံးၿပီလို႔ သတင္းၾကားေတာ႔ စိတ္ထဲမွာ သူ႔ကာတြန္းထဲကပုံအတိုင္း အျမဲျပဳံးျပံဳး ရႊင္ရႊင္ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းနဲ႔ နားရြက္ကားကား ဆရာႀကီးကို ခ်က္ခ်င္း ျမင္ေယာင္လိုက္မိပါတယ္။
ကာတြန္းဆရာလို႔ အမည္ခံလိုက္တာနဲ႔ သူဟာ လူေတြကို ျပဳံးေစေတာ႔မယ္၊ အဲဒါထက္ပိုၿပီး လူမွဳဘ၀၊ ေခတ္ နဲ႔ စနစ္ကို ပါးပါးေလး သေရာ္ေတာ႔မယ္၊ ၿပီးေတာ႔ သူ႔ကာတြန္းရုပ္ေလးေတြ ကေန ဖတ္သူရင္ထဲကို ရသတခု၊ အသိတခု ေတြးမိေအာင္ ခ်န္ခဲ႔မယ္ လို႔ ကိုယ္ေတာ႔ ရုိးရုိးပဲ နားလည္မိတယ္။
အဲဒီမွာ သူေျပာခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းအရာကို သူျမင္တဲ႔ေထာင္႔ကေန ပုံေလးနဲ႔ ေကာက္ျခစ္လိုက္တာဟာ စာဖတ္သူရင္ထဲကို စြဲသြားေစေတာ႔တာပါပဲ။ အဲဒီကာတြန္း တကြက္ေလးဟာ စာေတြ တမ်က္ႏွာၿပီး တမ်က္ႏွာ ဖတ္ရတာထက္ ပို ထိေရာက္တတ္တယ္။ တေၾကာင္းဆြဲ ဆြဲလိုက္သလို စာဖတ္သူရဲ႔ ႏွလုံးကို ပစ္မွတ္လို တန္းကနဲ ထိတယ္။
ကာတြန္းဆရာေတြမွာ ထက္ျမက္တဲ႔အေတြးေတြ၊ လူအမ်ား မျမင္တဲ႔ေထာင္႔ကေန ေလာကကို သေရာ္ျပံဳးနဲ႔ ၾကည္႔တတ္တဲ႔ ခပ္ေထ႔ေထ႔ အေတြးလုံးေလးေတြ ရွိေနတတ္တာ ေျပာစရာ မလိုတဲ႔ အခ်က္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔မို႔ ပုံဆြဲတတ္တိုင္း ကာတြန္းဆရာေကာင္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဆိုၾကတာ ျဖစ္မွာပါ။ သူတို႔မွာ သူမ်ားနဲ႔ မတူတဲ႔ ထူးျခားတဲ႔ အရည္အခ်င္းရွိၾကတယ္ေလ။
ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္းဆိုတာ ျမန္မာ႔ ကာတြန္းေလာကမွာ မီးရွဴးတန္ေဆာင္ ပုဂၢိဳလ္ထူး ပုဂၢိဳလ္ျမတ္ တဦးပါ။ ကိုယ္တို႔လူငယ္ေတြဟာ ဆရာႀကီးကာတြန္းေတြနဲ႔ ၾကီးခဲ႔ၾကတာပါ။ ဆရာႀကီးရဲ႔ ပုံပမာ ကာတြန္းေတြဟာ လူႀကီးေတြေရာ ကေလးေတြပါ စြဲလန္းခဲ႔ရတာ။ ၃၈ျဖာမဂၤလာ ကာတြန္းေတြနဲ႔ ကေလးေတြကို အသိဥာဏ္ အလိမၼာတိုး ေစခဲ႔တာ။
တခု ထူးျခားတာက ဆရာႀကီးရဲ႔ လက္ရာဟာ ဘယ္သူ႔လက္ရာနဲ႔မွ မေရာေထြးႏိုင္ေအာင္ အျမဲ တသီးတသန္႔ မူပိုင္ျဖစ္ခဲ႔တယ္လို႔ ကိုယ္ထင္မိတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ႔ ပုံေတြကို ၾကည္႔လိုက္တာနဲ႔ ဒါ ေဖသိန္းကာတြန္း လက္ရာပဲ လို႔ တန္းေျပာႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ထင္ရွားေပၚလြင္ခဲ႔တာပါ။
ဆရာႀကီး ရဲ႔ စုတ္ခ်က္ေတြဟာ သူ႔စိတ္လိုပဲ ျပတ္သား ထင္ရွားတယ္။ ဘယ္ေတာ႔မွ မေတြေ၀ဘူး။ အင္မတန္ ရဲရင္႔ၿပီး အားမာန္ရွိတယ္လို႔ အျမဲခံစားရတယ္။ သူ႔လက္ရာေတြဟာ ဘယ္ေလာက္အသက္ႀကီးသြားသြား ႏုပ်ိဳလ်က္ပဲ။
ကိုယ္ အမွတ္မိဆုံး သူ႔လက္ရာက ၁၉၈၈ခုက မဂၢဇင္းတခုမွာ ပါခဲ႔တာပါ။ ဘယ္မဂၢဇင္းမွာလဲလို႔ေတာ႔ ကိုယ္မမွတ္မိေတာ႔ဘူး။ ကာတြန္းက သံကြင္းၾကိဳးေတြလို လုပ္ၿပီး 8888 ၈ေလးလုံးကို ပုံေဖာ္ထားတဲ႔ ကာတြန္း။ အဲဒီကာတြန္းပုံကို ေတြ႔ၿပီးကတည္းက ဆရာႀကီးကို ေလးစားခ်စ္ခင္စိတ္ အျမင္႔ဆုံးကို တိုး သြားေစခဲ႔တာ အမွန္ေပါ႔။
သတင္းကာတြန္းဆရာ တဲ႔။ ျပည္သူကို သူေပးခ်င္တဲ႔ အခ်က္အလက္ အျပည္႔အ၀ ေပးလိုက္တယ္။ သူယုံၾကည္တာကို အာဏာရမင္းမ်ား မ်က္ႏွာမၾကည္႔ ၊ ျပည္သူ႔မ်က္ႏွာကိုပဲ ၾကည္႔ၿပီး ျပတ္ျပတ္သားသား ေထာက္ခံခဲ႔တယ္။ အေရးေတာ္ပုံကို ယုံၾကည္ေၾကာင္း ကေလာင္နဲ႔ တိုက္ပြဲ၀င္ခဲ႔တယ္။
စာေပစိစစ္ေရးက Black List ကာတြန္းဆရာထဲမွာ ေဟာဒီ ေဖသိန္းဆိုတာ ထိပ္ဆုံးက ရဲရဲႀကီး ေနခဲ႔သူေပါ႔။ သူ႔ကာတြန္းရုပ္ေလးေတြကို ေၾကာက္လို႔၊ သူ ကေလာ္မဲ႔ သူ႔ဦးေႏွာက္ကို ေၾကာက္လြန္းလို႔ မဂၢဇင္းေတြေပၚမွာ သူ႔ကာတြန္းေတြ မေဖာ္ျပရ လို႔ ပိတ္ပင္ခဲ႔တာပါ။ ဆရာႀကီးကေတာ႔ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ျပံဳးေနမွာပါပဲ။
စာေပအႏုပညာသမားဆိုတာ ပိုက္ဆံရွိ လူတန္းစား မဟုတ္ၾကပါဘူး။ အခြင္႔ထူးခံ လူတန္းစားလဲ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ဖန္တီးတဲ႔ အႏုပညာနဲ႔ ေပ်ာ္ေမြ႔ ေက်နပ္ေနတတ္သူ။ သူတို႔ ယုံၾကည္ခ်က္ကို ဘာနဲ႔မွ လဲ မစားတတ္သူ။ အႏုပညာ မာန ကို ရုိေသ တန္ဖိုးထားတတ္သူ။ အမွန္တရားအတြက္ဆိုရင္ အာဏာရွင္ကိုလဲ ရင္ေကာ႔ ရင္ဆိုင္ ကေလာင္နဲ႔ တိုက္ပြဲ၀င္မဲ႔သူ။
ကိုယ္ အဲဒီလို စိတ္ဓာတ္ရွိတဲ႔ အႏုပညာရွင္အားလုံးကို ခ်စ္တယ္။ သူတို႔ကို ေလးစား ရုိက်ိဳးၿပီး တန္ဖိုးထားတယ္။ ေရႊထုပ္တဲ႔ ျမပု၀ါလို႔ ထင္တယ္။ သူတို႔အားလုံးကို ကိုယ္႔ႏွလုံးသားထဲက ကမၺည္းမွာ ကိုယ္႔ႏွလုံးေသြးနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ ပူေဇာ္မယ္။ ဒီလိုပဲ သူတို႔ သမိုင္းဟာ အျမဲတမ္း ေတာက္ေျပာင္ေနလိမ္႔မွာ အမွန္ပဲ။
ဇြန္လ ၁၉ရက္ ၂၀၀၉ မွာ ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း (၈၅)ႏွစ္ ဘ၀ တပါးကို ကူးေျပာင္းခဲ႔ၿပီ။ ဆရာႀကီးရဲ႔ ျဖဴစင္မြန္ျမတ္တဲ႔ အႏုပညာကုသိုလ္ေၾကာင္႔ ဆရာႀကီး ေကာင္းရာသုဂတိ လားမွာ အမွန္ပဲ။
ကာတြန္းဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း ဆုံးၿပီလို႔ သတင္းၾကားေတာ႔ စိတ္ထဲမွာ သူ႔ကာတြန္းထဲကပုံအတိုင္း အျမဲျပဳံးျပံဳး ရႊင္ရႊင္ သန္႔သန္႔ရွင္းရွင္းနဲ႔ နားရြက္ကားကား ဆရာႀကီးကို ခ်က္ခ်င္း ျမင္ေယာင္လိုက္မိပါတယ္။
ကာတြန္းဆရာလို႔ အမည္ခံလိုက္တာနဲ႔ သူဟာ လူေတြကို ျပဳံးေစေတာ႔မယ္၊ အဲဒါထက္ပိုၿပီး လူမွဳဘ၀၊ ေခတ္ နဲ႔ စနစ္ကို ပါးပါးေလး သေရာ္ေတာ႔မယ္၊ ၿပီးေတာ႔ သူ႔ကာတြန္းရုပ္ေလးေတြ ကေန ဖတ္သူရင္ထဲကို ရသတခု၊ အသိတခု ေတြးမိေအာင္ ခ်န္ခဲ႔မယ္ လို႔ ကိုယ္ေတာ႔ ရုိးရုိးပဲ နားလည္မိတယ္။
အဲဒီမွာ သူေျပာခ်င္တဲ႔ အေၾကာင္းအရာကို သူျမင္တဲ႔ေထာင္႔ကေန ပုံေလးနဲ႔ ေကာက္ျခစ္လိုက္တာဟာ စာဖတ္သူရင္ထဲကို စြဲသြားေစေတာ႔တာပါပဲ။ အဲဒီကာတြန္း တကြက္ေလးဟာ စာေတြ တမ်က္ႏွာၿပီး တမ်က္ႏွာ ဖတ္ရတာထက္ ပို ထိေရာက္တတ္တယ္။ တေၾကာင္းဆြဲ ဆြဲလိုက္သလို စာဖတ္သူရဲ႔ ႏွလုံးကို ပစ္မွတ္လို တန္းကနဲ ထိတယ္။
ကာတြန္းဆရာေတြမွာ ထက္ျမက္တဲ႔အေတြးေတြ၊ လူအမ်ား မျမင္တဲ႔ေထာင္႔ကေန ေလာကကို သေရာ္ျပံဳးနဲ႔ ၾကည္႔တတ္တဲ႔ ခပ္ေထ႔ေထ႔ အေတြးလုံးေလးေတြ ရွိေနတတ္တာ ေျပာစရာ မလိုတဲ႔ အခ်က္ပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔မို႔ ပုံဆြဲတတ္တိုင္း ကာတြန္းဆရာေကာင္း မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလို႔ ဆိုၾကတာ ျဖစ္မွာပါ။ သူတို႔မွာ သူမ်ားနဲ႔ မတူတဲ႔ ထူးျခားတဲ႔ အရည္အခ်င္းရွိၾကတယ္ေလ။
ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္းဆိုတာ ျမန္မာ႔ ကာတြန္းေလာကမွာ မီးရွဴးတန္ေဆာင္ ပုဂၢိဳလ္ထူး ပုဂၢိဳလ္ျမတ္ တဦးပါ။ ကိုယ္တို႔လူငယ္ေတြဟာ ဆရာႀကီးကာတြန္းေတြနဲ႔ ၾကီးခဲ႔ၾကတာပါ။ ဆရာႀကီးရဲ႔ ပုံပမာ ကာတြန္းေတြဟာ လူႀကီးေတြေရာ ကေလးေတြပါ စြဲလန္းခဲ႔ရတာ။ ၃၈ျဖာမဂၤလာ ကာတြန္းေတြနဲ႔ ကေလးေတြကို အသိဥာဏ္ အလိမၼာတိုး ေစခဲ႔တာ။
တခု ထူးျခားတာက ဆရာႀကီးရဲ႔ လက္ရာဟာ ဘယ္သူ႔လက္ရာနဲ႔မွ မေရာေထြးႏိုင္ေအာင္ အျမဲ တသီးတသန္႔ မူပိုင္ျဖစ္ခဲ႔တယ္လို႔ ကိုယ္ထင္မိတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ႔ ပုံေတြကို ၾကည္႔လိုက္တာနဲ႔ ဒါ ေဖသိန္းကာတြန္း လက္ရာပဲ လို႔ တန္းေျပာႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ထင္ရွားေပၚလြင္ခဲ႔တာပါ။
ဆရာႀကီး ရဲ႔ စုတ္ခ်က္ေတြဟာ သူ႔စိတ္လိုပဲ ျပတ္သား ထင္ရွားတယ္။ ဘယ္ေတာ႔မွ မေတြေ၀ဘူး။ အင္မတန္ ရဲရင္႔ၿပီး အားမာန္ရွိတယ္လို႔ အျမဲခံစားရတယ္။ သူ႔လက္ရာေတြဟာ ဘယ္ေလာက္အသက္ႀကီးသြားသြား ႏုပ်ိဳလ်က္ပဲ။
ကိုယ္ အမွတ္မိဆုံး သူ႔လက္ရာက ၁၉၈၈ခုက မဂၢဇင္းတခုမွာ ပါခဲ႔တာပါ။ ဘယ္မဂၢဇင္းမွာလဲလို႔ေတာ႔ ကိုယ္မမွတ္မိေတာ႔ဘူး။ ကာတြန္းက သံကြင္းၾကိဳးေတြလို လုပ္ၿပီး 8888 ၈ေလးလုံးကို ပုံေဖာ္ထားတဲ႔ ကာတြန္း။ အဲဒီကာတြန္းပုံကို ေတြ႔ၿပီးကတည္းက ဆရာႀကီးကို ေလးစားခ်စ္ခင္စိတ္ အျမင္႔ဆုံးကို တိုး သြားေစခဲ႔တာ အမွန္ေပါ႔။
သတင္းကာတြန္းဆရာ တဲ႔။ ျပည္သူကို သူေပးခ်င္တဲ႔ အခ်က္အလက္ အျပည္႔အ၀ ေပးလိုက္တယ္။ သူယုံၾကည္တာကို အာဏာရမင္းမ်ား မ်က္ႏွာမၾကည္႔ ၊ ျပည္သူ႔မ်က္ႏွာကိုပဲ ၾကည္႔ၿပီး ျပတ္ျပတ္သားသား ေထာက္ခံခဲ႔တယ္။ အေရးေတာ္ပုံကို ယုံၾကည္ေၾကာင္း ကေလာင္နဲ႔ တိုက္ပြဲ၀င္ခဲ႔တယ္။
စာေပစိစစ္ေရးက Black List ကာတြန္းဆရာထဲမွာ ေဟာဒီ ေဖသိန္းဆိုတာ ထိပ္ဆုံးက ရဲရဲႀကီး ေနခဲ႔သူေပါ႔။ သူ႔ကာတြန္းရုပ္ေလးေတြကို ေၾကာက္လို႔၊ သူ ကေလာ္မဲ႔ သူ႔ဦးေႏွာက္ကို ေၾကာက္လြန္းလို႔ မဂၢဇင္းေတြေပၚမွာ သူ႔ကာတြန္းေတြ မေဖာ္ျပရ လို႔ ပိတ္ပင္ခဲ႔တာပါ။ ဆရာႀကီးကေတာ႔ ၾကည္ၾကည္လင္လင္ ျပံဳးေနမွာပါပဲ။
စာေပအႏုပညာသမားဆိုတာ ပိုက္ဆံရွိ လူတန္းစား မဟုတ္ၾကပါဘူး။ အခြင္႔ထူးခံ လူတန္းစားလဲ မဟုတ္ဘူး။ ကိုယ္ဖန္တီးတဲ႔ အႏုပညာနဲ႔ ေပ်ာ္ေမြ႔ ေက်နပ္ေနတတ္သူ။ သူတို႔ ယုံၾကည္ခ်က္ကို ဘာနဲ႔မွ လဲ မစားတတ္သူ။ အႏုပညာ မာန ကို ရုိေသ တန္ဖိုးထားတတ္သူ။ အမွန္တရားအတြက္ဆိုရင္ အာဏာရွင္ကိုလဲ ရင္ေကာ႔ ရင္ဆိုင္ ကေလာင္နဲ႔ တိုက္ပြဲ၀င္မဲ႔သူ။
ကိုယ္ အဲဒီလို စိတ္ဓာတ္ရွိတဲ႔ အႏုပညာရွင္အားလုံးကို ခ်စ္တယ္။ သူတို႔ကို ေလးစား ရုိက်ိဳးၿပီး တန္ဖိုးထားတယ္။ ေရႊထုပ္တဲ႔ ျမပု၀ါလို႔ ထင္တယ္။ သူတို႔အားလုံးကို ကိုယ္႔ႏွလုံးသားထဲက ကမၺည္းမွာ ကိုယ္႔ႏွလုံးေသြးနဲ႔ မွတ္တမ္းတင္ ပူေဇာ္မယ္။ ဒီလိုပဲ သူတို႔ သမိုင္းဟာ အျမဲတမ္း ေတာက္ေျပာင္ေနလိမ္႔မွာ အမွန္ပဲ။
ဇြန္လ ၁၉ရက္ ၂၀၀၉ မွာ ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း (၈၅)ႏွစ္ ဘ၀ တပါးကို ကူးေျပာင္းခဲ႔ၿပီ။ ဆရာႀကီးရဲ႔ ျဖဴစင္မြန္ျမတ္တဲ႔ အႏုပညာကုသိုလ္ေၾကာင္႔ ဆရာႀကီး ေကာင္းရာသုဂတိ လားမွာ အမွန္ပဲ။
မိုးခ်ိဳသင္း
ကိုယ္တို႔ မဂၤလာေဆာင္အတြက္ ဆရာႀကီး ဆြဲေပးလိုက္တဲ႔ လက္ဖြဲ႔ပါ။
မမေျပာဖူးတဲ့ ၀လံုးေလးေတြ ဆုိတာ ျပန္သတိရမိတယ္။ ဆရာ ေအာ္ပီက်ယ္ရဲ႕ ၀လံုးက တမ်ိဳး၊ ဆရာႀကီးရဲ႕ ၀လံုးက တမ်ိဳးေပါ့။
ReplyDeleteမခ်ိဳသင္းေရ က်မလည္း ဆရာႀကီးဆံုးတဲ့သတင္းၾကား
ReplyDeleteလို ့စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရတယ္။
ငယ္ငယ္တုန္းက သူ ့ကာတြန္းေတြနဲ ့ပဲ ႀကီးခဲ့ရတာ။
မဇြန္ပြင့္တို ့ ၊ကိုေဖေမာင္သိန္းတို ့ကိုလည္း သတိရ မိတယ္။
ဟုတ္တယ္... ေနမေကာင္းျဖစ္ေနတာ ၾကာၿပီတဲ့...
ReplyDeleteတေန႕ေန႕ေတာ့ ၾကားလာရမွာပဲလို႕ ေမွ်ာ္လင့္ထားၾကတဲ့ သတင္းတခုေပမယ့္ တကယ္ၾကားရေတာ့ စိတ္မေကာင္းဘူး...
ခ်ိဳသင္းရဲ႕ အမွတ္တရ ပိုစ့္ေလးအတြက္ ေက်းဇူးပါ...
စိတ္မေကာငး္ပါ။
ReplyDelete၉၆ တံုးက လက္ဖဲြ႕ကုိ ဘယ္လုိသိမ္းထားလဲ မေပ်ာက္ပ်က္ေအာင္။ ခ်စ္စရာေကာငး္လုိက္တာ။ သတို႕သမီးေလးက အဲဒီကတည္းက နဲဲနဲေလးဝတယ္ေနာ္။
ReplyDelete"ေရႊထုပ္တဲ႔ ျမပု၀ါ" ဆိုတဲ့ အသံုးက အမွန္တရားအတြက္ ယံုၾကည္ခ်က္နဲ႕ ရင္ဆိုင္ေနၾကတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြ အားလံုးရဲ႕ တန္ဖိုးကို ကြက္ကြက္ကြင္းကြင္းေပၚလြင္ေစပါတယ္...
ReplyDeleteထမင္းအငတ္ခံျပီး black list ထဲ အပါခံဖို႕ ေတာ္ရံု စိတ္ဓာတ္ေစတနာနဲ႕တင္ လိုက္မလုပ္ႏိုင္ပါဘူး...
ကာတြန္းဦးေဖသိန္းဆိုတာ လူေသေပမယ့္ ဘယ္ေတာ့မွ နာမည္မေသမယ့္ လူစားမ်ိဳးဆိုတာ ကိုလူေထြး ရဲရဲၾကီး ယံုၾကည္ပါတယ္...
ၾကယ္ေတြဆိုတာကိုက ေၾကြဖို႕ပဲလား...
ReplyDeleteစိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရတာေတြလည္း မ်ားေနျပီ ညီမေရ႕...
ကာတြန္းကေလးကို ႐ုတ္တရက္ ၾကည့္ၿပီး ကာတြန္း၀ဏၰဆြဲတဲ႔ သမိန္ေပါသြပ္ တို႔ စံုတြဲ ေအာက္ေမ့လို႔ ဟီဟီဟိ
ReplyDeleteမခင္ဦးေမေျပာသလိုပါပဲ
ReplyDeleteအစ္မခ်ဳိသင္းေရ
ReplyDeleteဆရာၾကီး ဦးေဖသိန္းေကာင္းရာ သုဂတိလားမွာပါဗ်ာ
သူဆြဲခဲ့တဲ့ ငါးရာ့ငါးဆယ္နိပါတ္လုိဟာမ်ဳိးကာတြန္းကုိ ၀ယ္သိမ္းထားေသးတယ္။ ကာတြန္းပုံေလးေတြက တစ္ခါတည္း သရုပ္ေပၚတယ္။
ကိုေအးဝင္းတို႕ကေတာ့ လုပ္ခ်လိုက္ျပန္ျပီ...
ReplyDeleteႏွေမ်ာတသမိသလို...ခ်ိဳသင္းတို ့စံုတြဲပံုကို တူေအာင္ဆြဲ ေပးခဲ့လို ့ၿပံဳးမိပါတယ္။ KM
ReplyDeleteငယ္ငယ္တုန္းက ဦးေလးေတြလစဥ္ ယူတဲ့
ReplyDeleteျမ၀တီ နဲ႕ေငြတာရီ မွာ ဆရာၾကီးရဲ႕ ကာတြန္းေတြ လစဥ္ပါေနက်.. ေပါ့
သူ႕လက္ရာက ဘယ္သူနဲ႕ မွ မတူဘူး
အဲဒီတုန္းက ႏွစ္သက္ခဲ့ရတာ
အေတြးအေခၚေရာ ပီျပင္တဲ့သရုပ္ေဖၚပုံေတြေရာ
လူၾကီးေတြ တင္မက
ကေလးေတြပါ နားလည္ ႏိုင္ခဲ့တယ္
..
ၾကယ္တပြင့္ ေၾကြလြင့္ျပန္ျပိ ေပါ့ ညီမ ေရ
သခၤါရတရားေတြေပမဲ့ ၀မ္းနည္းရတယ္
ဆရာၾကီး ေကာင္းရာသုဂတိ လားပါေစ..
ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း ေကာင္းရာ သုဂတိလားပါေစ၊ဒါနဲ႕ ကာတြန္းထဲက သတိုးသမီးက ရွင္ဂြမ္းဂီြ နဲ႕ တူတယ္ေနာ္။
ReplyDeleteခ်ိဳသင္းေရ
ReplyDeleteမအယ္တို ့တိုင္းၿပည္မွာ ႀကယ္ႀကီးေတြေကာ ႀကယ္ေလးေတြေကာ ေႀကြေပါင္းမ်ားၿပီ။
လူမသိသူမသိေႀကြတဲ့ ႀကယ္ေတြေကာ မၿမင္ရတဲ့ ႀကယ္ေတြေကာ ဘယ္ေလာက္ေႀကြကုန္ၿပီ မသိပါဘူး။
ႀကယ္ေတြကေတာ့ သူတို ့တာ၀န္သူတို ့ေက်ခဲ့ႀကတယ္။
၀မ္းနည္းေနပါတယ္
ReplyDeleteပို႔စ္ေလးတြက္ေက်းဇူးပါ
ကာတြန္းဆရာႀကီးအတြက္ ဆုေတာင္းေပးသြားပါတယ္
ReplyDeleteေကာင္းတဲ့သူက ေကာင္းရာဘံုဘဝကိုပဲသြားမွာပါ...
ကာတြန္းေလးက ခ်စ္ရာေလး
မႀကီးခ်ိဳသင္းနဲ႔တူတယ္လား...
သတို႔သားႀကီးကၿပံဳးေနလိုက္တာ း)ေပ်ာ္ေနပံုပဲေနာ္..
ခ်စ္ခင္ေလးစားစြာၿဖင့္
ဖိုးစိန္
ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ....
ReplyDeleteဆရာၾကီး ဦးေဖသိန္း ေကာင္းရာ ဘံုဘဝေရာက္မွာပါ။
ReplyDeleteတရုပ္ ေတြ အယူအဆ အရေတာ့ ၾကယ္ေၾကြခ်ိန္မွာ ဆုေတာင္းရင္ ေတာင္းတဲ့ဆု ျပည့္ဝ သတဲ့ေလ ။
ဒါေပမဲ ့ ခက္တာက လူေတြဟာ ေၾကြသြားတဲ ့ ၾကယ္ေလးေတြ အတြက္ ဆုေတာင္းေပးၾကတာ မဟုတ္ဘဲ
ကိုယ့္အတြက္ ကိုယ္ဆုေတာင္းေနၾကတာ ျဖစ္တယ္ ။
အဲလို ဆုေတာင္းမ်ိဳးၾကေတာ့ေရာ..
ဝမ္းနည္းပါသည္... ေပါ့ ။
ဆရာႀကီး ဦးေဖသိန္း ကာတြန္းပံုေလးေတြကို ငယ္ငယ္ေလးထဲကခ်စ္တာ အခုထိ မ ေရ...
ReplyDeleteစိတ္မေကာင္းရတဲ့အၾကား ဒီလို ေျဖာင့္မတ္စြာရပ္တည္ခဲ့တာ သိရေတာ့ ပိုလို ့ ့ေလးစားဝမ္းနည္းရပါတယ္။
မေန႔က မိုးမခမွာသတင္းေတြ႔လုိက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းဘူး။
ReplyDeleteဆရာၾကီးရဲ႕ လက္မွတ္ကို "ကာတြန္းေဖသီး" လို႕ စိတ္ထဲက အျမဲဖတ္ခဲ့မိတာ သတိရတယ္...။
လက္မွတ္ကို "သိန္း"လို႕ထိုးတာ "သီး" လို႕ မ်က္စိထဲ ျမင္ေနတာေလ...။
ကၽြန္ေတာ္တို႔လည္း ဆရာၾကီးကာတြန္းေတြနဲ႔ၾကီးလာ ခဲ့ရတာ။ ကာတြန္းဆရာၾကီးေတြကို သံေယာဇဥ္ရွိတယ္။
ReplyDeleteဆရာၾကီး ဆံုးသြားတာ ၀မ္းနည္းမိေပမယ့္ ဆရာၾကီးက တာ၀န္ေက်ပါတယ္။
အမေျပာတဲ့ ကာတြန္ကို ကၽြန္ေတာ္လည္း မွတ္မိေနေသးတယ္။
ဆရာၾကီး ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ။
အစ္မတို႕ လင္မယား ကာတြန္းပံုေလးကို သေဘာက်မိတယ္။
ReplyDeleteဆရာ႕ရဲ႕ ကာတြန္း လက္ရာကေတာ့ ကေလးဘ၀ကတည္းက အခုခ်ိန္ထိ လက္မလြတ္ႏိုင္ေသးပါဘူးဗ်ာ။
အစ္မေရ ကာတြန္းဆရာေတြက တူးအမ်ိဳးေတြပါ .. ဆရာႀကီးက တူးရဲ႕ ဘဘေပါ့ .. ဆရာႀကီးအရြယ္က ကြယ္လြန္သင့္တဲ့အရြယ္ ထုိက္တန္တယ္လို႔ ေျပာလို႔ရေပမယ့္ တကယ္ဆို ဒီမိုကေရစီရၿပီးမွ ကြယ္လြန္သင့္တယ္ ထင္တယ္ေနာ္ ..
ReplyDeleteမမိုး...
ReplyDeleteဆရာၾကီးသတင္းကိုဖတ္ရတာ စိတ္မေကာင္းပါဘူးဗ်ာ...
ငယ္စဥ္က အတုယူေလ့က်င့္ခဲ ့ရတဲ ့ ျမင္ဆရာေတြပါ..။
ဆရာၾကီးေကာင္းရာသုကတိလားပါေစ...။
ဆရာႀကီးေရးဆြဲတဲ့ ပံုၿပင္စာအုပ္ေတြနဲ႔ ႀကီးၿပင္းလာသူမို႔ ဒီသတင္းႀကားရတာ တကယ္ စိတ္မေကာင္းဘူးဗ်ာ။
ReplyDeleteအမ မခ်ိဳသင္းရဲ့ (ကာတြန္းဆရာၾကီးသို ့) ကိုကူးယူခြင့္ျပဳပါ၊ အမၾကီးရဲ ့ေရးသာမွဳကို အျမဲေလးစားစြာဖတ္ရွဳလ်က္။
ReplyDeleteမမေရ ..
ReplyDeleteဆရာႀကီးရဲ႔ကာတြန္းေတြနဲ႔ႀကီးျပင္းခဲ့ရသူတစ္ေယာက္ပဲမို႔
ထပ္တူထပ္မွ ႏွေမ်ာ၀မ္းနည္းသြားပါတယ္..။
ခ်စ္တဲ့
အိျႏၵာ
ညီမ mainnmainn
ReplyDeletelink ကေန သြားတာ မရလို႔ ဒီမွာပဲ အေၾကာင္းျပန္လိုက္ပါတယ္။ သူငယ္ခ်င္းေတြကို စာေတြ မွ်ဖတ္ေပးခ်င္တာ ခြင္႔ျပဳပါတယ္။
ေဒါင္းတမာန္ကိုလဲ ကူးယူေဖာ္ျပခြင္႔ျပဳပါတယ္။ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
စာလာဖတ္သူမ်ားအားလုံးကို ေက်းဇူးတင္ ခင္မင္လ်က္ပါ။
သံၾကိဳးေတြနဲ႔ 8888 ကိုုပံုုေဖၚထားတဲ႔ ကာတြန္းပါတဲ႔ မဂၢဇင္းက ခ်ယ္ရီ မဂၢဇင္း နဲ႔တူတယ္...အဲ႔ ကာတြန္းကိုု ကြ်န္မ ေကာင္းေကာင္းမွတ္မိတယ္...။
ReplyDeleteဆရာၾကီး ေကာင္းရာ သုုဂတိလားပါေစ...။
မခ်ိဳသင္းနဲ႔အတူ ဆရာၾကီးအတြက္ဝိုင္းဝန္းဆုေတာင္းေပးသြားပါတယ္..
ReplyDeleteဆရာၾကီးေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ
ခ်ိဳသင္းေရ… ဆရာၾကီးရဲ့ကာတြန္းေတြကို ဘယ္မွာေတြ ့ေတြ ့မဖတ္ပဲ မေနနိုင္ပါဘူး… ဆံုးသြားျပီဆိုတာ သိရေတာ့ နွေမ်ာလိုက္တာ… ခ်ိဴသင္းတို ့မဂၤလာေဆာင္ပံုေလးက ခ်စ္စရာေကာင္းလိုက္တာေနာ္… အဲဒီလို လက္ဖြဲ ့ေလးက တကယ္တန္ဖိုးရွိတဲ့ရွားပါးလက္ဖြဲ ့ေလးပါ…
ReplyDeletehttp://www.facebook.com/photo.php?pid=1771869&id=663346569&ref=nf#/photo.php?pid=2466877&id=572861496&ref=nf
ReplyDelete