စာက စျပန္ေရးစ ဆိုေတာ့ ကားအင္ဂ်င္မ်ား စက္ႏွိဳးသလို တြန္႔တြန္႔ တြန္႔တြန္႔ ျဖစ္ေနလို႔ ဟိုးေရွးတုန္းက ခ်က္ပလက္ကားႀကီးေတြလို ေဂါက္ႀကီးနဲ႔ လွည္႔ႏွိဳးရမလို ျဖစ္ေနတယ္။
ဒါမ်ိဳးျမင္ကြင္းေတြက ေဆာင္းရာသီေတြမွာ ေတြ႔ရတတ္တယ္ေလ။ ရန္ကုန္မွာ ေဆာင္းရာသီေရာက္ရင္ မနက္အေစာႀကီးေတြဆို ကားဂိတ္ေတြမွာ ဘတ္စ္ကားအိုႀကီးေတြကို ေဂါက္ႀကီးေတြနဲ႔ ကားဆရာေတြက လွည္႔ႏိွဳးေနရတာ ခဏခဏေတြ႔ဖူးတယ္။
ကားစီးမဲ႔လူေတြက ေဘးမွာ ရပ္ေစာင္႔လို႔၊ တခ်ိဳ႔က စက္ႏွိဳးတာကို လက္ပိုက္ၿပီး ၾကည္႔ေငးလို႔။ တခ်ဳိ႔က်ေတာ့ ေခါင္းကုတ္ၿပီး ေနာက္ကားကို မ်က္စိေ၀႔၀ဲ ရွာလို႔..။ ႏွိဳးရင္းနဲ႔ စက္မ်ား ႏိုးသြားလို႔ကေတာ့ လူအုပ္က ေဟးကနဲ ေအာ္ၿပီး ကားေပၚအတင္းလု ေျပးတက္ၿပီး ေနရာဦးၾကတာ။ စက္ႏိုးသြားတဲ႔ အဲဒီဂေလာက္ဂလက္ ၀ူး…ဆိုတဲ႔အသံက အဲဒီမနက္ခင္းမွာ နား၀င္အခ်ိဳဆုံးပဲ :P
တခါတေလ ကားေပၚေရာက္ၿပီး ျပဴတင္းေပါက္ေဘး ေနရာေတြကို တြန္းတိုက္ဦးၿပီး ရလို႔ စမတ္က်မယ္ရွိေသး၊ စက္ျပန္ေသသြားလို႔ ခဏျပန္ဆင္းၾကပါအုံး၊ လုပ္အားေလး ေပးၾကပါအုံး ဆိုၿပီး ကူၿပီး ကားႀကီးတြန္းခိုင္းတာမ်ိဳး ၾကံဳရတတ္ေသးတာ။ အဲဒီေတာ႔လဲ ညည္းညည္း ညဴညဴနဲ႔ ဆင္းတြန္းၾကရေသးတာ။
အခုလဲ ေရးစမို႔ ေဂါက္ႀကီးနဲ႔ေတာ့ ႏွိဳးၾကည္႔ေနတာပါပဲ။ ဒါေၾကာင္႔ စက္ႏွိဳးရလြယ္ေအာင္ ကိုယ္ေရးကိုယ္တာ မိသားစုအေၾကာင္းေလးေတြေရးမယ္လို႔ စိတ္ကူးမိပါတယ္။
ကိုယ္႔ရဲ႔ ဒီနံမည္ကို အေမက ေပးခဲ႔တာ။ လူေတြက ထင္ၾကမယ္၊ နံမည္ေလးက ဆန္းတယ္၊ ကဗ်ာဆန္တယ္ ေပါ႔။ အေဖက ကဗ်ာဆရာမို႔ ဒီလိုနံမည္ေလးေပးခဲ႔တာလားေပါ႔ စသျဖင္႔ ကိုယ္႔ကို အၾကိမ္ေပါင္း ရာခ်ီၿပီး အေမးခံရဖူးတယ္။ အဲလုိေမးရင္ ကိုယ္တို႔ညီအမေတြက ႀကိတ္ရီၾကတယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ အေဖ႔ရဲ႔ နံမည္ေပး ကင္ပြန္းတပ္နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အင္မတန္မ်ားတဲ႔ အေတြ႔အၾကံဳရွိေနလို႔ေပါ႔။
ငယ္ငယ္က အိမ္မွာ ေၾကာင္ေလးေတြေမြးထားတယ္။ အိမ္မွာ ေၾကာင္ဘယ္ေတာ့မွ မျပတ္ဘူး။ အျမဲလိုလို ၇ေကာင္ ၈ေကာင္အသာေလး ရွိတယ္။ ေၾကာင္ေမြးလို႔ရွိရင္ ေၾကာင္ေသးေသးေလးေတြကို လက္ဖ၀ါးေလးထဲ ထည္႔ၿပီး အေဖနဲ႔ အေမကို သြားသြားျပ ရတာ။ အေဖ႔ကို နံမည္လဲ ေပးခိုင္းရေသးတယ္။ ဒီေၾကာင္ေလးကို မိသားစု၀င္အျဖစ္ အသိအမွတ္ျပဳပါ ဆိုတဲ႔သေဘာေပါ႔၊ (ဂုိဏ္းခ်ဳပ္ႀကီးကို သြားျပရတယ္ဆိုပါေတာ့)
အဲဒါဆို အေဖက ေၾကာင္ေလးက အ၀ါေရာင္ေလး၊ အထီးဆိုရင္ ‘ဖိုး၀ါ’လို႔ နံမည္ေပးလိုက္တယ္။ ဒါဆိုေက်နပ္ၿပီး ေၾကာင္ကေလးပိုက္ ျပန္သြားေရာ။ အနက္ေရာင္၊ အထီးေလး ဆိုရင္ ‘ဖိုးနက္’ လို႔ ေပးလိုက္တယ္။ အင္းေပါ႔ေလ၊ ဟုတ္သားပဲ၊ ဖိုးနက္ဆိုေတာ့ ေခၚရလြယ္တာေပါ႔။ ဒါလဲ သေဘာက်တာပဲ။ အျဖဴေရာင္ အထီးေလးက်ေတာ့ ေပးလိုက္ျပန္ၿပီ၊ ‘ဖိုးျဖဴ’ တဲ႔။ အင္း… တဆိတ္ေတာ့ ဖိုး ေတြ မ်ားေနၿပီထင္တယ္လို႔ စိတ္ထဲမွာ ျဖစ္မိသလိုလိုပဲ။
ကဲ..ဒီတခါေတာ့ ေၾကာင္အမေလးေဟ႔၊ အေဖ႔ကို ေျပးသြားျပတယ္၊ အ၀ါေရာင္ေလးဆိုေတာ့ မိ၀ါ တဲ႔၊ နံမည္ေလးက ရုိးေတာ႔ ရုိးေနသလိုပဲေပါ႔ေနာ္၊ စိတ္ထဲမွာ ထင္မိတာပါ။ အနက္ေလးက်ေတာ့ေရာ၊ မိနက္ တဲ႔။ အင္း ဟုတ္ေတာ့ေနၿပီေပါ႔ေလ။ အျဖဴေလးက်ေတာ့… (အေဖက မေျပာခင္ ကိုယ္ကပဲ ဦးေအာင္) မိျဖဴလို႔ နံမည္ေပးလိုက္ေရာ။ ဒါပဲ လာမွာပဲ မဟုတ္လားလို႔။
တခါက်ေတာ့ အ၀ါေရာင္ေလးက ႏွစ္ေကာင္စလုံး အမ ေလးေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ အဲဒါက်ေတာ့ ဘယ္လိုမ်ား ေပးမွာပါလိမ္႔ေပါ႔။ အဲဒါလဲ အစဥ္အလာေတာ႔ မပ်က္ေစရဘူး၊ အ၀ါ အႏုေလးကို မိ၀ါလို႔ ေပးၿပီး၊ အ၀ါရင္႔ရင္႔ အေကာင္ေလးကို မိနီတဲ႔၊ အနီေရာင္ေလး သန္းေနလို႔ ဆိုပဲ။
အဲဒီေတာ့ ေနာက္တခါ အ၀ါေလးႏွစ္ေကာင္ အထီးေလးဆိုရင္ အေဖ႔ ေဖာ္ျမဴလာအတိုင္း တေကာင္ကို ဖိုးနီလို႔ ေပးၿပီး၊ ေနာက္တေကာင္ကို ဖိုး၀ါ လို႔ ေပးလိုက္တယ္။ အေဖ႔ ေဖာ္ျမဴလာက လူတိုင္းသိေနၿပီေလ။ အထီးဆို ‘ဖိုး’ ေရွ႔မွာတပ္ၿပီး အေရာင္နဲ႔ တြဲေပးလိုက္၊ အမဆို ‘မိ’ တပ္ၿပီး အေရာင္နဲ႔ တြဲေပးလိုက္။ ေအးေရာ မဟုတ္လား။
ကိုယ္႔ကို ေမြးတဲ႔အခ်ိန္က ကံ႔ေကာ္ပန္းေတြ လိွဳင္လိွဳင္ပြင္႔တဲ႔ အခ်ိန္ တဲ႔။ ရန္ကုန္တကၠသိုလ္ ပရ၀ုဏ္ထဲမွာ ေမြးတာဆိုေတာ့ တကၠသိုလ္တခုလုံး ကံ႔ေကာ္ေတြနဲ႔ အရမ္းလွေနခ်ိန္လို႔ အေမက ေျပာဖူးတယ္။ ကိုယ္တို႔အိမ္ေရွ႔က ကံ႔ေကာ္ပင္ႀကီးမွာ ကံ႕ေကာ္ေတြ သုံးေလးထပ္ ပူးၿပီးပြင္႔တာ တဲ႔။ ဒါနဲ႔ ေဆးရုံကေန ကေလးေလးပိုက္ၿပီး ဆင္းလာလို႔ အိမ္ေရွ႔ေရာက္ရင္ပဲ ကံ႔ေကာ္ရနံ႔ေတြ ခ်ိဳၿပီး သင္းပ်ံ ႔ေနလို႔ အေဖ႔နံမည္လဲ ပါေအာင္ မိုးခ်ဳိသင္းလို႔ အေမက ေပးလိုက္တာ တဲ႔။
မကံ႔ေကာ္လို႔ ေပးရေကာင္းမလားလဲ စဥ္းစားေသးတယ္ တဲ႔။ အဲဒီနံမည္လဲ ႀကိဳက္တာပါပဲ။ ဒါေပမဲ႔ ကိုယ္က ရင္းႏွီးသူေတြနဲ႔ စကားေျပာရင္ နံမည္ပါ ထည္႔ထည္႔ေျပာတတ္ေတာ့ ကံ႔ကံ႔ ကေလ၊ ေကာ္ေကာ္ ကေလ နဲ႔ ေျပာရရင္ မနိပ္ပါဘူးလို႔ ႀကီးမွ ျပန္စဥ္းစားမိေသးတယ္။
အေဖက ကဗ်ာဆရာဆိုေပမဲ႔ ကဗ်ာပိုဆန္တဲ႔ အေမက ေပးတာမို႔ ေက်နပ္တယ္။ ျပည္ပေရာက္လဲ မာရီယာေတြ၊ အဲလိဇဘက္ေတြ ျဖစ္သြားမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ မိုးခ်ိဳသင္းလို႔ပဲ အျမဲသုံးသြားမွာပါ။ အသားညိဳညိဳ နဲ႔ အမ, ေလးမို႔ မိညိဳ တို႔ဘာတို႔ မျဖစ္သြားတာပဲ ေတာ္ေသးတယ္ ေျပာရမွာေပါ႔ေနာ္။
မိုးခ်ိဳသင္း
အျပည့္အစုံဖတ္မယ္...
ျပန္ေခါက္ထားခဲ့မယ္...
စာမေရးတာ ၾကာၿပီ။
ငယ္ငယ္ကေတာ့ ဘာရယ္မဟုတ္ဘူး။ အပီအျပင္စာေရးတယ္လို႔လဲ မဆိုႏိုင္၊ တိုတိုထြာထြာ၊ ဟုိျခစ္ဒီျခစ္ ေရးဖူးၿပီး အိမ္ေထာင္လဲ က်ေရာ၊ စာေရးတဲ႔ဖက္ကို လုံးလုံး မလွည္႔ေတာ့ဘဲ အပ်င္းထူေနတယ္ ဆိုပါေတာ့။ အပ်င္းထူေနတာလဲ သိပ္ေတာ႔ မၾကာပါဘူး၊ ဆယ္စုႏွစ္တခုေလာက္ပဲ ၾကာသြားတယ္။
အဲဒီတုန္းက ကိုယ္႔ဖာသာကိုယ္ စာမေရးျဖစ္တာ ဘာမွ ေထြလီကာလီ မစဥ္းစားမိေပမဲ႔ ေဘးကလူေတြက အတင္း၀ိုင္းစဥ္းစားေနၾကတာ ေတြ႔ရတယ္။ ကိုယ္႔ အိမ္ကလူႀကီး ကို နံပါတ္၁ ထားၿပီး ၀ိုင္းေဆာ္ၾကတာေပါ႔။ 'ဘာျဖစ္လို႔ သူ စာမေရးေတာ့တာလဲ၊ ေယာက်ာၤးက ခြင္႔မျပဳလို႔လား၊ စာေရးတာ မႀကိဳက္ဘူး ထင္တယ္၊ သူ႔မ်က္ႏွာႀကီးကလဲ ရုပ္တည္ႀကီးဆိုေတာ့ ဟုတ္မွာပါ' စသျဖင္႔ေပါ႔။ အသားလြတ္ အတီးခံေနရတယ္ဆိုပါေတာ့။ ကုိယ္ကလဲ ဒါမ်ိဳးဆို ျငိမ္သေလ။ သူ႔အထင္ခံရ မနည္းဘူး ဆိုၿပီး။
အဲဒီေတာ့ သူကလဲ အဲဒီေမးခြန္းေတြနဲ႔ ကိုယ္႔ဖက္လွည္႔လာေတာ့တာေပါ႔။ 'ခ်ိဳသင္းက ဘာလို႔ စာမေရးေတာ့တာလဲ တဲ႔။ အိမ္ေထာင္က်လို႔ ကိုယ္က စာမေရးခိုင္းရေအာင္ ရုပ္ျပစားတဲ႔ မင္းသမီးယူထားတာလဲ မဟုတ္၊ ဘာလို႔ ကိုယ္က တားရမွာလ'ဲ တဲ႔။ ေပါက္ကြဲတာ...ေပါက္ကြဲတာ။ ကိုယ္ကလဲ ဒီေမးခြန္းေလာက္ေတာ့ အေပ်ာ႔ေပါ႔။ ကိုယ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသိတာ၊ ေျဖကို မေနဘူး။ ေအးေရာ။
အခု ဘေလာ႔ဂ္လုပ္ေတာ့ စာကေရးရၿပီ။ စာေရးရတာကို လက္ေၾကာမတင္းေတာ့ ပ်ားအုံတုတ္နဲ႔ထိုးတာမ်ိဳး တို႔ ဘာတို႔လဲ လုပ္ၿပီးၿပီ။ ဘေလာ႔ဂ္ဆိုတာ ကိုယ္႔ဒိုင္ယာရီေလးလုိ ျဖစ္ေနတာမို႔ ေဘာင္မရွိလို႔ လြတ္လပ္တာတခုေတာ့ အင္မတန္စိတ္ခ်မ္းသာရပါတယ္။ ဒါေပမဲ႔ အဖြားလူထုေဒၚအမာေျပာဖူးသလို စာေရးတယ္ဆိုတာ ေရကူးသလိုပဲ၊ အျမဲေရးေနမွ တဲ႔။ မကူးရင္ နစ္သြားတတ္တယ္တဲ႔။ ဘာေလးျဖစ္ျဖစ္ ေရးေနမွ မွတ္တမ္းေလးလဲက်န္၊ စိတ္ေလးလဲ ခ်မ္းသာ သတဲ႔။
အဲဒီေတာ့ ညေန ရုံးအျပန္ ထမင္းဟင္းခ်က္၊စားေသာက္ၿပီးရင္ စာေရးဖို႔ ဟုိလိုလိုဒီလိုလို လုပ္ေနရတယ္။ အလုပ္ေတြပဲ မ်ားေနသလိုလို၊ စိတ္ပဲ မၾကည္လင္သလိုလုိ၊ ဟင္းကပဲ မက်က္ႏိုင္လို႔ ေစာင္႔ေနရသလိုလို လုပ္ေနရတယ္။ အိမ္ကလူႀကီးကလဲ မလွမ္းမကမ္းက အကဲခတ္ေနတယ္။
ဒါနဲ႔ ဒီေန႔ေတာ့ အေဖ႔ကဗ်ာေလးတင္အုံးမွ ဆိုၿပီး တေယာက္တည္း ေရရြတ္သလိုုလို ေျပာၿပီး၊ စာရြက္ေတြ တဖ်တ္ဖ်တ္လွန္တယ္ေလ။ အဲဒီမွာ ကဗ်ာတပုဒ္က ကိုယ္႔စိတ္နဲ႔ေတြ႔ၿပီး သေဘာက်တာနဲ႔ တင္လိုက္ပါတယ္။ အေဖက ဒီကဗ်ာေရးတုန္းက အသက္ ၇၀ေက်ာ္ေနၿပီမို႔ အဆုံးသတ္ကေလးက ကိုယ္႔အျဖစ္နဲ႔ ကြဲလြဲပါတယ္။ ဒါကိုေတာ့ အေသအခ်ာ သတိခ်ပ္ေစခ်င္ပါတယ္။ ကဗ်ာေလးက ဒီလိုပါ။
၀လုံးေရးတဲ႔ ကဗ်ာဆရာ
ညတညမွာေပါ႔
အိပ္မရတာနဲ႔ ထၿပီး ကဗ်ာေရးတယ္။
၀လုံး..၀လုံး..၀လုံး..၀လုံး
အခ်ိန္ေတြ ျပဳန္းကုန္တာေပါ႔။
‘ခုနစ္ဆယ္ေက်ာ္ ကဗ်ာဆရာႀကီးက
ေတာက္တီးေတာက္တဲ႔ ၀လုံးေတြေရးသတဲ႔’ လို႔
မဲ႔ရြဲ ႔ေျပာေတာ့ …
‘ေဟာဗ်ာ.. အဲဒါေလးနက္လွစြာ
ဘ၀အဘိဓမၼာေလဗ်ာ…
၀လုံးမဟုတ္၊ သုညေတြပါ’ တဲ႔။
‘ဘ၀ရဲ ႔ အကာျပဲ႔ျပဲ႔
အႏွစ္မဲ႔ပုံကို ထင္ဟပ္ၿပီး
ကဗ်ာစပ္တာပါဗ်ာ’ တဲ႔။
ျဖစ္ရေလ
အေျဖလွေအာင္ ေျဖမွေျဖတတ္ပေလ…
အဲဒါေတြဟာ သူငယ္ျပန္တာ ကိုယ္႔လူေရ..။
တင္မိုး
၂၄၊ ၂၊ ၂၀၀၄
ကိုယ္လဲ ညညက် ၀လုံးေတြပဲ ေရးေနရရင္ ေကာင္းမလား။ ???
မိုးခ်ိဳသင္း
အျပည့္အစုံဖတ္မယ္...
ျပန္ေခါက္ထားခဲ့မယ္...
ဘေလာ႔ဂ္ကေလး တခုေလာက္ လုပ္မယ္လို႔ စဥ္းစားလိုက္ေတာ့ တျခားဘာေတြေရးမယ္ ဘယ္လိုလုပ္မယ္ေတြ မစဥ္းစားနဲ႔အုံး၊ ကုိယ္႔ကိုယ္ကိုေတာ့ ဘ၀ႀကီးမွာ ေတာ္ေတာ္အသုံးမက်တဲ႔သူမွန္း သိသြားရတယ္ေလ။
ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ဘေလာ႔ဂ္လုပ္ရင္ အေျခခံအဆင္႔က ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ ေဇာ္ဂ်ီေဖာင္႔ သြြင္းၿပီးသား ျဖစ္ေနရမယ္၊ ရိုက္တတ္ရမယ္၊ ယူနီကုတ္ ဆိုလား ရွိရမယ္ စသျဖင္႔ေပါ႔။ ကိုယ္က ကြန္ပ်ဴတာမွာ သုညထက္ နည္းနည္းနိမ္႔တဲ႔အဆင္႔ေလးမွာ တစ္ ေနတာဆိုေတာ့ ေတာ္ေတာ္ဦးေႏွာက္ေျခာက္ သြားးရတယ္။ အရပ္ကူပါ လူ၀ိုင္းပါ ျဖစ္သြားတာေပါ႔။
လူအျပင္ ဘုန္းဘုန္းပါ အဆစ္ပါေသးတယ္။ ဘုန္းဘုန္းေတာင္ ကိုယ္႔ထက္ကၽြမ္းေသးတယ္ေလ။
တကယ္ေတာ႔ ကိုယ္႔ဖာသာပဲ အျပစ္ေတြပုံ တင္လိုက္ပါတယ္။ ဆတ္ေဆာ႔မိတာကိုး။ တေန႕တေန႔ အင္တာနက္ကေန သတင္းေတြဖတ္၊ ဘေလာ႔ဂ္ေတြထဲ ေလွ်ာက္လည္ၿပီး စာေလးေတြဖတ္ၿပီး ဒီအတုိင္းေန အေကာင္းသား။ စာဖတ္ရတာမ်ား အရသာရွိလိုက္တာ။ တခ်ိဳ႔ ဘေလာ႔ဂ္ေတြမ်ား ေန႔တိုင္းသြားမဖတ္ရဘဲ မေနႏိုင္ဘူး။
ဒါနဲ႔ သူမ်ားေတြကို အားက်ၿပီး ကိုယ္႔ဒိုင္ယာရီေလးလို၊ မွတ္တမ္းေလးလို စာေလးေတြ၊ အက္ေဆးေလးေတြ ေရးမယ္၊ အေဖ႔ ကဗ်ာေလးေတြလဲ တင္ရရင္ ေကာင္းမွာပဲလို႔ ေတြးမိေတာ့ ကိုယ္႔အမလို ခ်စ္ရတဲ႔ အမတေယာက္ကို ေျပာျပမိတယ္။ အမကလဲ အားတက္သေရာပဲ၊ လုပ္ေလ ဆက္ဆက္လုပ္၊ အမ အားေပးတယ္၊ အမလဲ ခ်ိဳသင္းသို႔ ေပးစာ ဆိုၿပီး ၀င္ေရးမယ္ တဲ႔။
အေဖာ္လဲ ရွိၿပီဆိုေတာ့ ဘာေျပာေကာင္းမလဲ၊ နီးစပ္ရာေတြကို အကူအညီေတာင္းလိုက္တာ ေျဗာင္းကို ဆန္သြားတာပဲ။ ကိုယ္က အဲဒီေလာကဓာတ္ပညာေတြနဲ႔က သုညအဆင္႔ဆိုေပမဲ႔ အမကေတာ့ မိုင္းနပ္စ္ပါတဲ႔။ ဟန္ေတာ့ က်ေနပါၿပီ။
အဲဒီေတာ့ ဘာမွ မလုပ္ရေသးခင္ အရင္ေတာင္းပန္ခ်င္တာက တခါတေလ မာတိကာႀကီးက စာမ်က္ႏွာရဲ ႔ေဘးမွာ မရွိဘဲ ဟုိးေအာက္မွာ ရွိခ်င္ရွိေနလိမ္႔မယ္၊ အဲဒါဆိုရင္ ခ်ိဳသင္းေတာ့ မွားႏွိပ္လိုက္ျပန္ၿပီလို႔ သေဘာထားေပး။ တခါတေလ စာလုံးေတြက စာမ်က္ႏွာအျပည္႔ မညီမညာ ဟုိေျပး ဒီေျပးတက္လာလိမ္႔မယ္၊ အဲဒါဆို ခ်ိဳသင္းေတာ့ ေတာက္တလြဲ လုပ္လိုက္ျပန္ၿပီလို႔ နားလည္ေပး။ တခါတေလ မွိန္ရမဲ႔ေနရာမွာ ထင္းထင္းႀကီး ျဖစ္ေနတာတို႔၊ စာျပန္ေခါက္ရမွာ ေခါက္လို႔မရဘဲ စန္႔စန္႔ႀကီး ျဖစ္ေနတာတို႔ ေတြ႔ရင္ ခ်ိဳသင္းေတာ့ လုပ္ရမွာေတြ မလုပ္ဘဲ ေမ႔သြားျပန္ၿပီလို႔ ျဖည္႔ေတြးေပး။
စိတ္ကလဲ ဘာမွ မလုပ္ခင္ က်က်သြားတတ္ေတာ့ကာ ပို႔စ္အသစ္လဲ ေတာ္ေတာ္ႀကီးၾကာမွ ေပၚလာခ်င္ေပၚလာမယ္ေပါ႔ေနာ္။ အဲဒါေလးေတြ နည္းနည္းေလာက္ နားလည္ေပးရင္ေတာ့ အိုေကသြားမွာပါ။ ကိုယ္႔ဖက္ကလဲ ႀကိဳးစားၿပီး ကြက္လပ္ေတြ ျဖည္႔သြားပါ႔မယ္လို႔။
ဒီအဆင္႔ေလးတက္လာဖို႔ ၀ိုင္းတြန္းေပးၾကတဲ႔ ဘုန္းဘုန္း ကိုသက္၊ ကိုမိုး၊ ကိုေအး၀င္း၊ ကိုျမင္႔လိွဳင္၊ မသဒၶါ၊ ကိုေမာင္ရစ္၊ ကိုဇာနည္ နဲ႔ ကိုယ္႔အေျခအေနအမွန္ကိုသိေသာ္လည္း စိတ္မပ်က္ဘဲ အထူးအားေပးေသာ ခ်စ္တဲ႔ အမ မေမသန္းေဌး တို႔ကို ေက်းဇူးမွတ္တမ္း ျပဳလိုက္ပါတယ္။
မိုးခ်ိဳသင္း
အျပည့္အစုံဖတ္မယ္...
ျပန္ေခါက္ထားခဲ့မယ္...
မျမင္ရလည္း
သင္က ရဲေဘာ္ပင္။
မၾကားရလည္း
အနားက ရဲေဘာ္ဟာ သင္။
မေတြ႔ရလည္း
မေန႔က အတိုင္းပင္။
ေန႔ရက္ၾကာလည္း
သစၥာ မပ်က္ ေအာက္ေမ႔လ်က္ႏွင္႔
တသက္သက္ပ
လြမ္းဆြတ္တ ကာ
ဘ၀ကို ျမွဳပ္
အလုပ္လုပ္သည္
၀ိမုတၲိလမ္း ထာ၀စဥ္။ ။
တင္မိုး
-
ဒီကဗ်ာေလးဟာ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ေနအိမ္မွာ အက်ဥ္းက်စဥ္ကာလတုန္းက အေဖ ေရးခဲ႔တဲ႔ ကဗ်ာေလးပါ။ ၁၉၉၅ ခုႏွစ္ေလာက္ကလို႔ ထင္ပါတယ္။
အေဖက အဲဒီကဗ်ာ ေရးျဖစ္တဲ႔ အေၾကာင္းေလးကို စာေပေဟာေျပာပြဲတခုမွာ ေျပာျပခဲ႔ပါတယ္။
ေဒၚစုကို မျမင္မေတြ႔ရတာ ၾကာလို႔ ျမင္ခ်င္ေတြ႔ခ်င္စိတ္ အင္မတန္ေပါက္တယ္ တဲ႔။ ဒါေပမဲ႔ သူ စိတ္ေျဖလိုက္ပါတယ္ တဲ႔။ မျမင္ရလည္း ကိစၥ မရွိပါဘူး၊ မေတြ႔ရလဲ ကိစၥ မရွိပါဘူး တဲ႔။ သူ႔ကို သတိရ လြမ္းဆြတ္စိတ္နဲ႔ သူျဖစ္ေစခ်င္တဲ႔ လြတ္ေျမာက္ရာ လမ္းကို အလုပ္လုပ္ရင္း စိတ္ေျဖလိုက္ပါတယ္ ဆိုတဲ႔ အေၾကာင္းပါ။ ဒီေန႔ေခတ္ နဲ႔ ကိုက္ညီတယ္ ထင္လို႔ အေဖ႔ကို သတိရစိတ္နဲ႔ ေဖာ္ျပလိုက္ပါတယ္။
အျပည့္အစုံဖတ္မယ္...
ျပန္ေခါက္ထားခဲ့မယ္...